رویه بازگشت کالا

رویه بازگشت کالا

 

مقوله خدمات پس از فروش در دنیای دیجیتال بسیار گسترده و بسیار حائز اهمیت است ، که از یک طرف باید مصرف کنندگان نهایی رضایت داشته باشند و از خرید احساس لذت نمایند و هم از طرفی تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالا و خدمات متضرر نگردند .
لذا دیجی مکران فعالیت بسیار گسترده ای به همت متخصصین خود ارائه میدارد تا تمامی مجموعه اعم از ( مصرف کنندگان ، توزیع کنندگان و تولید کنندگان ) با آرامش خاطر در این عرصه حضور داشته باشند .
دیجی مکران به تمامی کاربران توصیه میدارد کلیه موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایند ، تا پس از تحویل کالا دچار مشکل نگردند .
الف : به محض دریافت کالا از طریق پست و یا پیک بسته را چک نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد در ظاهر بسته از قبیل (فرورفتگی ، پاره گی ، شکستگی ) از تحویل گرفتن ان جدا خوداری نمایید ؛ در صورت پذیرش بسته ، دیجی مکران هیچگونه مسیولیتی در قبال ان ندارد .
ب: پس از تحویل کالا ؛ در صورت مشاهده ایراد فنی ، به مرکز خدمات پشتیبانی کالا مورد نظر تماس گرفته و موضوع را عنوان نمایید . توجه ؛ تمامی کالا های شامل گارانتی ، دارای برگه مخصوصی است که همراه کالا میباشد .
دیجی مکران در ارتباط با خرابی کالا از بُعد فنی هیچگونه پشتیبانی را ارائه نمیدهد ، بلکه مرکز خدمات پشتیبانی محصولات در این ارتباط پاسخگو میباشند .
نکته قابل توجه برای مشتریان در این باره این است که دیجی مکران از برند های معتبری استفاده میکند که دارای خدمات پس از فروش قابل اعتمادی در این زمینه هستند و در این مورد جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .
X
قالب ووکامرس preloader